Žádné zbytečné vyjednávání a nekvalitní nabídky. S perspektivní nabídkou vás osloví takové společnosti, které respektují vaše platové ohodnocení a pracovní požadavky.
Zajímají vás, jaké možnosti aktuální trh nabízí? Pro takové případy je tady diskrétní profil.
Chcete vědět, jaká je vaše hodnota na pracovním trhu? Jednoduše to vyzkoušejte!
Posledních patnáct měsíců jsem pracovala v Siemens Mobility s.r.o. v Brně jako Junior Test Engineer, kde jsem byla součástí německého týmu, sedícího v Augsburgu. Mou pracovní náplní v této pozici bylo testování softwaru, který využívají dopravní inženýři pro programování a konfiguraci křižovatek. Toto testování obnášelo psaní test cases dle požadavků vývojáře, vytváření testovacích plánů pro regresní, integrační a systémové testování a následné podílení se na samotném testování softwaru, které bylo jak manuální, tak automatizované. S tímto dopravním nástrojem byly také spojené hadrwary a jejich testování (křižovatkové řadiče). V našich zkušebních laboratořích jsem tedy prováděla také testování tohoto elektrického zařízení, což zjednodušeně obnášelo zajistit různé validace dat, která putovala ze softwaru do hardwaru a poté zase zpět do softwaru. Pro tuto práci jsem prošla školením pro vyhlášku 50. Moje nynější bydliště je stále v Brně, takže pro pražskou pobočku by bylo u mě možné pracovat pouze s částečným home officem a částečným dojížděním do Prahy. Popřípadě mám také možnost přestěhovat se do Mnichova v případě, že by se jednalo o německou firmu, jsem nadšeně otevřená této možnosti. Tyto možnosti bych pak už více přizpůsobila dle požadavků.
Posledních patnáct měsíců jsem pracovala v Siemens Mobility s.r.o. v Brně jako Junior Test Engineer, kde jsem byla součástí německého týmu, sedícího v Augsburgu. Mou pracovní náplní v této pozici bylo testování softwaru, který využívají dopravní inženýři pro programování a konfiguraci křižovatek. Toto testování obnášelo psaní test cases dle požadavků vývojáře, vytváření testovacích plánů pro regresní, integrační a systémové testování a následné podílení se na samotném testování softwaru, které bylo jak manuální, tak automatizované. S tímto dopravním nástrojem byly také spojené hadrwary a jejich testování (křižovatkové řadiče). V našich zkušebních laboratořích jsem tedy prováděla také testování tohoto elektrického zařízení, což zjednodušeně obnášelo zajistit různé validace dat, která putovala ze softwaru do hardwaru a poté zase zpět do softwaru. Pro tuto práci jsem prošla školením pro vyhlášku 50. Moje nynější bydliště je stále v Brně, takže pro pražskou pobočku by bylo u mě možné pracovat pouze s částečným home officem a částečným dojížděním do Prahy. Popřípadě mám také možnost přestěhovat se do Mnichova v případě, že by se jednalo o německou firmu, jsem nadšeně otevřená této možnosti. Tyto možnosti bych pak už více přizpůsobila dle požadavků.
Testování software 2 roky
Testování software |
Testování hardware2 roky
Testování hardware |
Jenkins2 roky
Jenkins |
Agilní prostředí2 roky
Agilní prostředí |
Projektant dopravních staveb3 roky
Projektant dopravních staveb |
Na rovinu nám řekněte, jaký plat si představujete. Ve druhém kroku uveďte 3–5 technologií nebo znalostí, ve kterých jste specialisté. Pak už jen stačí nahrát svůj životopis a připsat 2 nebo 3 krátké věty o tom, co byste chtěli v budoucnu dělat a co byste se chtěli naučit. Čím víc informací o sobě vyplníte, tím lépe. A všechno zvládnete během chvilky.
Jste zaměstnaní, ale i tak vás zajímají nabídky z jiných firem? Při tvorbě profilu zaškrtněte diskrétní režim a rozhodněte se, zda-li chcete nahrát fotografii. Následně z příchozích nabídek schvalujete firmy, které mohou vidět váš životopis a kontaktní údaje. Vše záleží pouze na vás.
V tom, co děláte, jste experti, ale když jde o sebeprezentaci, trošku tápete? Rádi vám pomůžeme a poradíme i s finančním ohodnocením. Vyplňte, co zvládnete, nahrajte životopis a zbytek nechte na nás. Upravený profil vám pak pošleme na schválení.